Viser innlegg med etiketten Shabby chic. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Shabby chic. Vis alle innlegg

torsdag 23. februar 2012

Shabby Chic kurs

I Januar var jeg på Shabbychic kurs. Det ble to kort på kurset, og bryllupsortet og det grønne har jeg laget på egenhånd etter kurset.

Ny blogg

Jeg har bestemt meg for å bytte til en ny blogg, så velkommen dit. kjerstisscrappeblogg.blogspot.com Takk for følget til alle som har vært ...