lørdag 23. februar 2013

Laget på Hønetreffet i januar
















2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte BM kort, Kjersti, og fargeleggingen dinn er super..du er dyktig på overgangene, så her finnes ingen skiller fra dybde til lysere♥!:)
    glad jeg fant deg!!:)
    Klem, ellen

    SvarSlett
  2. Hei Kjersti!! Så hyggelig å "se" deg igjen! Så mange nydelige kort du har laget! Kjempesøte motiv og så flott fargelagt! Så flink du har blitt! Håper du fortsetter å blogge så jeg kan følge med videre :)
    klem Unni
    ps. skulle ønske du fjerna at man må skrive inn de tallene og bokstavene for å få skrevet en kommentar her. jeg sliter med å se hva det står :(

    SvarSlett

Ny blogg

Jeg har bestemt meg for å bytte til en ny blogg, så velkommen dit. kjerstisscrappeblogg.blogspot.com Takk for følget til alle som har vært ...